Spørsmål til faktura/AvtaleGiro

Hvilke betalingmetoder tilbyr dere?

Express Bank tilbyr følgende betalingsmetoder:

  • Vanlig papirfaktura
  • Avtalegiro
  • eFaktura
  • Vipps

Når er første forfall på lånet mitt?

Første forfallsdato står på gjeldsbrevet. Dersom lånet har blitt utbetalt senere enn først avtalt, kan forfallsdatoen ha blitt utsatt en måned. Du vil motta en faktura i posten før første forfall med mindre du har opprettet AvtaleGiro, da blir trekket gjort automatisk.

Skriv til oss nedenfor dersom du ikke har mottatt faktura eller har opprettet AvtaleGiro

Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro?

Du kan opprette AvtaleGiro i nettbanken din ved innbetaling på lånet. Du har da mulighet til å krysse av for at det skal knyttes AvtaleGiro til fremtidige betalinger.
Skriv til oss nedenfor dersom du mangler betalingsinformasjon.

Hvorfor står det dobbelt beløp til innbetaling på fakturaen?

Fakturaene sendes ut en bestemt dato hver måned. Har du har vært for sen med innbetalingen en måned, kan det ha blitt sendt ut ny faktura før vi har registrert innbetalingen din. Hvis du ikke har betalt en måned vil du automatisk kreves for dobbelt beløp neste måned. Ring oss gjerne på tlf 23 30 83 01 om du vil vi skal se nærmere på den doble fakturaen. Du kan ringe mandag-torsdag mellom 8:30-16 eller fredager mellom 9-16.

Skriv til oss233 08 300

Fant du ikke det du søkte etter?

Du kan skrive til oss på: expressbank@expressbankmail.no.
Husk å skrive ditt lånenummer eller søknadsnummer i e-posten, så vi raskere kan hjelpe deg.

Du er også velkommen til å ringe oss på tlf.: 23 30 83 00. Vi er klar til å besvare telefonen alle hverdager mellom klokken 10:00-16:00

Når er det best å ringe til oss?