Gå i banken hvor som helst, når som helst

- med den nye appen fra Express Bank

Med den nye appen fra Express Bank har du banken tilgjengelig – uansett hvor du er. Et klikk er alt som skal til for å få oversikt over lån og kreditter, overføre penger eller sperre kortet ditt. Det er enkelt å ha kontroll over økonomien når du har alt på telefonen.

Last ned appen og få tilgang på dine opplysninger på telefonen. Du får med andre ord en effektiv og fleksibel bankapp, slik at du kan sjekke lånet ditt hvor som helst og når som helst; trygt, raskt og sikkert.

Last ned appen i App Store eller Google Play

  • Søk om lån
  • Overfør penger
  • Sperr kortet
  • Sjekk saldo
  • Få full økonomisk oversikt
  • Gjør en ekstra innbetaling

 

Iphone NO

App Store-bruker?

Har du en iPhone går du direkte til appen og App Store ved å skanne QR-koden nedenfor. Installer appen og følg instruksjonene.

QR-AppStore-Norway768x500

Google Play-bruker?

Har du en Android går du direkte til appen og Google Play ved å skanne QR-koden nedenfor. Installer appen og følg instruksjonene.

QR-GooglePlay-Norway768x500

Ofte stilte spørsmål

  • Hvor finner jeg appen?
  • Appen er gratis og tilgjengelig i App Store og Google Play. Har du iPhone finner du appen i App Store, og har du Android kan du finne appen i Google Play. Etter at du har lastet ned appen, kan du følge instruksjonene for å aktivere den.

  • Hva må jeg ha for å bruke appen?
  • Du trenger enten en iPhone eller en Android-mobil for å laste ned appen. Du skal bruke BankId for å logge inn, og du må være kunde i Express Bank.

  • Hvem kan bruke appen?
  • Du skal være kunde i Express Bank. Er du ikke kunde, kan du lese mer om våre produkter og søke om lån her på nettsiden.

  • Jeg får ikke installert appen - hva skyldes det?
  • Det kan være at du trenger å oppdatere telefonen din. Du finner nyeste oppdateringer under «instillinger». Kan du fortsatt ikke laste ned appen etter å ha oppdatert telefonen, kan det være at mobilen din er for gammel. Har du iOS (iPhone) må du ha en av de tre nyeste oppdateringene. For Android gjelder de fire siste oppdateringene.

  • Må jeg ha en smarttelefon for å bruke appen?
  • Ja, appen krever at du enten har en iPhone eller Android-telefon.

  • Hvordan logger man inn i appen?
  • Du kan logge inn med din selvvalgte kode, TouchID eller FaceID.

Funksjoner i appen

  • Kan jeg gjøre overføringer i appen?
  • Ja, du kan overføre penger fra kredittkortet til din konto så lenge du har tilgjengelig kreditt.

  • Hvilke betalingsmetoder kan jeg bruke i appen?
  • Du kan bruke Vipps og kortbetaling i appen.

  • Hvordan sperrer jeg kortet?
  • Du kan sperre kortet ditt under «kortmuligheter» i appen.

  • Hvordan gjør jeg en kontantoverføring i appen?
  • Om du har et Visa ONEcard, kan du overføre penger til din bankkonto. Trykk på «overfør penger» i appen, og følg stegene.

  • Er appen trygg å bruke?
  • For å logge inn i appen, må du identifisere deg på samme måte som om du skulle logget inn i alle andre nettbanker. Du aktiverer først appen med BankID, forså å lage en personlig kode. Du kan også logge inn med TouchID og FaceID etter at du har identifisert deg med BankID. Vi anbefaler at du alltid har kode på telefonen din, og at du aldri deler påloggingsinformasjonen din med andre.

  • Hvor endrer jeg personopplysningene mine?
  • Under «Profil» kan du endre personopplysningene dine.

  • Hvor endrer jeg markedsføringssamtykket mitt?
  • Under «profil» kan du endre markedsføringssamtykket ditt. Vær oppmerksom på det kan bli sendt ut noe til deg om du endrer samtykket i det vi sender ut et tilbud eller annen kommunikasjon.

  • Kan jeg se status på søknaden min i appen?
  • Nei, det kan du dessverre ikke. Men du er alltid velkommen til å kontakte vår kundeservice, hvis du lurer på hvor langt vi har kommet med behandlingen av søknaden.

Andet

  • Vilkår for bruk av Express Bank app
  • Last ned vilkårene for bruk av Express Bank-appen på norsk her

    Last ned vilkårene for bruk av Express Bank-appen på engelsk her

Trenger du hjelp?

Fikk du ikke svar på det du lurte på, er du velkommen til å kontakte kundeservice på:

Telefon: 233 08 300
Alle hverdager mellom kl. 09.00 – 17.00